Mijn sollicitatiegesprek bij Parker Hannifin vond plaats op dezelfde dag als een ander sollicitatiegesprek. Beide bedrijven waren dezelfde dag enthousiast en in staat mij de baan aan te bieden. Ik had dus keuze. Destijds deed ik tevens een HBO avondstudie communicatie en omdat ik doorgroeimogelijkheden zag, ben ik bij Parker aan de slag gegaan.
In 2014 ben ik gestart als Customer Service employee en binnen de kortste keren leerde ik het bedrijf, de klanten en de werkwijze van Parker kennen. Ik heb met regelmaat laten weten dat ik interesse had in de marketing kant, maar omdat ik mijn communicatie studie nog niet had afgerond en er bovendien geen lege bureaustoel was op de marketingafdeling, leek het niet de juiste timing. Toch werd ik in het bedrijf gehoord door een van mijn leidinggevende collega’s, die er voor zorgde dat ik met regelmaat een aantal marketingtaken kreeg.
Uiteindelijk ben ik in oktober 2016 afgestudeerd en werd ik in december dat jaar (midden in mijn zwangerschapsverlof) gebeld door HR dat er een positie Marketing Assistent openkwam en of ik geïnteresseerd was om deze te gaan vervullen na mijn verlof. Uiteraard was mijn direct reactie positief. Je verdient meer collega’s die met je meedenken!