In 2015 ben ik begonnen op de binnendienst als Customer Service employee. Voordat ik bij Parker aan de slag ging werkte ik in de binnendienst bij een andere werkgever. De ervaring die ik daarmee had opgedaan hielp mij enorm bij mijn opstartperiode bij Parker. Er komt veel op je af in de eerste weken maar dat maakt het des te uitdagender!
Parker is een multinational met veel divisies en collega’s. Het is zaak om snel je weg te weten binnen de organisatie. Klanten vragen/vergen vaak veel van je, soms meerdere malen per dag. De uitdaging zit hem in het correct formuleren van de vraagstelling van de klant. En vervolgens het uitzetten van de juiste actie. Efficiënt werken en altijd je afspraken met de klant nakomen.
In mijn opstartperiode hield ik mijn focus op “simpele vragen”. Uiteindelijk resulteerde dit in het behartigen van diverse key-accounts. Ik beheer een aantal accounts binnen de Motion Systems groep en ben betrokken bij vrijwel alle binnendienst activiteiten.
Ik kan wel zeggen dat geen één dag bij Parker hetzelfde verloopt. Je moet een beetje van verassingen houden. Dus, kom maar op! Je verdient meer verrassingen.